Financieel beheer
Zorg VvE Beheer neemt uw vereniging alle financiële en administratieve werkzaamheden uit handen. Het betalen van rekeningen en het naleven van contracten met leveranciers, maar ook de ledenadministratie en het incasseren van de maandelijkse VvE bijdrage zijn de basis voor continuïteit. Via de website van Zorg VvE Beheer kunt u 24 uur per dag de stand van zaken van uw VvE inzien.
Zorg VvE Beheer is doorlopend op zoek naar een verlaging in de exploitatiekosten voor uw VvE. Zorg VvE Beheer heeft hierbij als absolute voorwaarden dat de kwaliteit gewaarborgd moet blijven. Elke besparing biedt uw vereniging de mogelijkheid om eventuele extra uitgaven te doen aan bv het planmatige onderhoud. Achterstallig onderhoud wordt hiermee voorkomen en de waarde van uw complex blijft marktconform. Elk voorstel tot verandering zal altijd eerst door uw adviseur met de ALV besproken worden of er wordt via een schrijven om uw akkoord gevraagd. U beslist ten alle tijden!
Het takenpakket wat Zorg VvE Beheer binnen het financieel / administratief beheer biedt, is overzichtelijk en staat garant voor een zorgeloze dienstverlening!